Porady Stylistki - Moda, Stylizacja, Kreacja Wizerunku

Wpis

piątek, 28 marca 2014

Hity kity czyli kto co może w tym sezonie

No pięknie zrobiło się nam w sklepach od tych wiosennych kolekcji. Tyle się dzieje, że wybór odpowiednich ciuchów może być naprawdę trudny. Moda staje się coraz bardziej minimalistyczna, co wcale nie oznacza, że bardziej uniwersalna. Dzisiejsze fasony są wyjątkowo wymagające dlatego postanowiłam przygotować dla was mini zakupowe wademekum. Wybrałam kilka popularnych w tym sezonie ubrań z najpopularniejszych sieciówek, żeby podpowiedzieć wam, którym sylwetkom zrobią one krzywdę.

 

Jasnoszary wełniany płaszcz  Mango (329zł)  zapinany na  jeden  duży guzik. Ma obszerne boczne kieszenie, obniżone ramiona i  poszarpane  zewnętrzne  szwy. 

Według mnie

Świetny przejściowy płaszcz casual. Neutralny kolor zostawia mnóstwo miejsce na kombinowanie ze wzorami.     

Dla kogo NIE

Wystrzegają się go dziewczyny z  dużym biustem i wąskimi  ramionami, bo przeszyte szwy  sprawiają, że górna część sylwetki  dodatkowo się zmniejsza. Ponieważ  płaszcz jest długi, przed zakupem  warto  zwrócić  uwagę na proporcje  sylwetki. Ten  fason bardzo skraca  nogi. Do takiego modelu  warto zaopatrzyć się w wysokie botki lub  po prostu czółenka. Zdecydowanie  nie będzie wyglądał korzystnie ze  spódnicami. To jednak model dla  chłopczycy. 
 znajdziesz na shop.mango.com

 

Sukienka z Zara (199 zł) ma długie rękawy i symetryczne wstawki  materiału po obu stronach       

Według mnie

Szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego ta sukienka trafiła do sprzedaży, bo chyba nikt nie będzie wyglądał w niej dobrze. Żółtaczkowy kolor, długie rękawy, brak dekoltu, talia - niby zaznaczona ale     jednak nie... po prostu nic tu nie jest ok.   Właściwie tylko długość jest ok.  

Dla kogo NIE 

Z pewnością nie dla tych z was,  które chcą wyglądać naprawdę ładnie, a nie tylko prezentować najnowszą kolekcję   Zara.  Sukienka jest ryzykowna nawet dla smukłych sylwetek, bo odbiera im   wszystko co kobiece. Szczególnie   odradzam dziewczynom z krągłościami, które pod tą sukienką będą dodatkowo   uwydatnione. 

 znajdziesz na zara.com

 

Spodnie Slim od H&M (129.90 zł) z   elastycznej tkaniny z normalną         wysokością talii. 

Według mnie

Czarne, gładkie spodnie to podstawa każdej garderoby. Te z H&M sięgają   kostek a obszyte kieszenie dodają     bardziej eleganckiego charakteru. Wielki plus za wysokość talli, zbyt niski lub zbyt wysoki stan to prawdziwy zakupowy koszmar. 

Dla kogo NIE

Może was zaskoczę, ale takie spodnie źle będą wyglądać na bardzo chudych dziewczynach. Model Slim plus czarny kolor podkreślają chudość, która nie zawsze wygląda dobrze. Często spotykam się z dziewczynami, które uważają, że skoro są bardzo szczupłe mogą nosić wszystko. To błąd. Ten model jest idealny dla zgrabnych, ale zdrowo wyglądających nóg.

znajdziesz na h&m.com

 

 

 

 

 

Długa, granatowa spódnica Mango (169 zł) dostępna także w różowym kolorze. Uszyta jest z tkaniny satynowej a w pasie kolorową aplikację. 

Według mnie

Można zacząć nosić już teraz, do tenisówek, a latem po prostu przerzucić się na japonki. Urzekła mnie kieszeniami i etniczną aplikacją przy pasku. Będzie wyglądać świetnie ze sportową bluzą. Wbrew powszechnej opinii wcale nie skraca sylwetki, pod warunkiem że nie jest noszona na biodrach !

Dla kogo NIE

hmm...właściwie każda kobieta  powinnna mieć długą spódnicę w swojej szafie :)

 znajdziesz na: shop.mango.com

 

 

 

 



 

 

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
stylistka.3
Czas publikacji:
piątek, 28 marca 2014 19:05

Polecane wpisy

Komentarze

Dodaj komentarz

  • banicyja napisał(a) komentarz datowany na 2014/03/29 22:08:40:

    ten post jest fajny, bo można posłuchać zdania kogos innego choc nie koniecznie się z nim zgodzić, akurat ja się zgadzam ;) nie przepadam za to za blogami modowymi które wklejaja, kopiują co jest modne jakby człowiek w gazecie albo gdziekolwiek tego nie widział - bez sensu... U Ciebie Twoja opinia na temat co dla kogo jest fajna jak już wstawiasz to co modne z innych źródeł niż swoja szafa :]

  • stylistka.3 napisał(a) komentarz datowany na 2014/04/01 22:48:27:

    Dziękuję, bardzo mi miło i zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów :)

  • laime-pl napisał(a) komentarz datowany na 2014/05/09 16:26:07:

    piękny musztardowy kolor sukienki :)

  • awerti napisał(a) komentarz datowany na 2014/07/13 11:35:09:

    Bardzo ciekawa stronka,polecam równie interesującą.
    Moda na biżuterię srebrną

  • slagi napisał(a) komentarz datowany na 2014/12/01 17:38:00:

    Mnie jako faceta zastanawia jedynie, czemu ostatnio promuje się te czapki i wielkie kaptury, które wyglądają jak spojlery samochodowe. Ani to ładne ani praktyczne...

  • madzixer napisał(a) komentarz datowany na 2015/03/16 13:00:17:

    Mi osobiście z pewnością podoba się propozycja koszuli damskiej z wolczanki

Dodaj komentarz